Monday, July 30, 2007

Fire land klokere


Transitpils på Kiev Borispil. Merk fruen med hatt.

Himmelfallen, døgnvill og rundhjult av inntrykk er vi nå tilbake i Norge. En 21-timers reisebonanza bestående av postsovjetiske flyplasser, x-antall sikkerhetssjekker, transitapati, ukrainsk pils og et latterlig sammentreff med norske kamerater på flyplassen i Riga (Hei Frode og Eivind!) dannet en verdig punktum for en måned med intens reising og en historieleksjon jeg i alle fall sent vil glemme.

Siste kveld i Baku brakte oss ut på restaurant med de azeriske jentene Ellinor (som vi traff på nattoget fra Tbilisi), Julia og Nara. En kjapp tur på to barer rakk vi også, takk til Ellinor - en fantastisk ambassadør for landet sitt!

Takk til alle besøkende og lesere av bloggen vår! Audun fikk overrakt ukrainsk konfekt som vinneren av den høyst uoffisielle kåringen av beste bloggkommentator i går kveld.

Vil fortsette å poste på tourcaucasus, bilder lastes opp utover, mens jeg legger ut en videohomage til min gode reisebusse Jørn, som har sin første arbeidsdag i dag.

Takk igjen, kamerat!

6 comments:

Nina said...

Om ikke dette vekker reiselysten, vet jeg ikke hva som gjør det. Gøyal viddoj! Flink igjen, si :)

Morten Oddvik said...

Det er en skikkelig feelgoodfilm det der - likern godt sjøl jeg!

Anonymous said...

jei... heia konfekt. tusen takk

Morten Oddvik said...

bare hyggelig! håper de smaker godt da... har ingen garantier

Anonymous said...

fantastisk video round up, så den på ny nettopp... at det er komponert ved hjelp av det lille mobilverktøyet er rett og slett godt gjort, det er vel dette de har snakket om så lenge nå: alle kommer til å ha sitt eget nettsted, hvor de laster opp kommentarer, bilder og videoer av seg selv - derfor må vi lage verktøy som muliggjør dette! du er beviset, mort. nå er vi der!!! og jeg digger det! :D

Morten Oddvik said...

takk takk, larsi! ja, er det ikke moro?! fantastisk hva en kan skape med en mobiltelefon, hadde dekningen vært bedre på veien kunne det vært i enda større grad "live", men synes dette eksperimentet i høyeste grad har vært en suksess

nå er jeg i gang i jobbsammenheng også - det lover godt! blir spennende.